♥ღعـشـق مـنღM♥
15:28    تو بی نظیری

همه چی خوبه اما من داغونم! ترس از دست دادنت مثل خوره به جونم افتاده!

تو مثل همیشه داری باهام حرف میزنی که یه حرفت جرقه ای میشه تا بغض دلمو بشکنم

داد میزنم گریه میکنم محکومت میکنم اعصابتو خورد میکنم ناراحتت میکنم و تو فقط آرومم میکنی

آروم که میشم میگی باری از روی دوشت برداشته شده که آرومم کردی...................

صدای بوسه های شیرینت خجالت زدم میکنه

با خودم فکر میکنم چقد خوشبختم که تو تویی

که تورو دارم

 

 

حق بده دیوونه وار عاشقت باشم



نظرات شما عزیزان:

amirhosein
ساعت16:25---1 خرداد 1394
عاشق که بشی حالت میشه مثله من
مثله من که آرامش ندارم یه روز

تنها میشی از تنهایی دق میکنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز

====================

سلام عزیز,
وبلاگ قشنگی داری
اگه دوست داشتی به کلبه چیستایی ها هم سر بزن. منتظر حضور گرم و صمیمیت هستیم.


عسل♥♥♥♥
ساعت20:55---10 ارديبهشت 1394
خودم میدونم من بی نظیرم
چشمتو درمیارم اگه بگی برای یکی دیگه این جمله رو گفتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
دو شنبه 7 ارديبهشت 1394برچسب:,به قلم: ♥میثم♥